Терміни та синоніми копірайтингу

Для того, що б ваша сторінка добре ранжувалася за обраними за списком ключовими словами, її тематична широта (набір тем, що використовуються в тексті) повинна відповідати пошуковому запиту.

Тобто, якщо вас цікавить запит - «велотренажери», то не потрібно писати і навіть згадувати про бігові доріжки, гирі та інші спорттовари магазину. Обмежтеся велотренажерами.

Пошукові системи люблять документи, в яких містяться спеціальні терміни. Так вони розширюють повноту своєї відповіді і вибирають більш цінні сторінки з індексу.

Щоб збагатити ваш текст потрібними термінами і розширити його лексику близькими за змістом до ключової фрази словами, скористайтеся безкоштовним додатком «Quintura search». Його особливістю є формування динамічного хмари з термінів:

 

Подивіться на хмару, сформовану за вашими фразами і подумайте, чим ще ви можете збагатити ваші тексти.

 

Корисна порада: уважне вивчення близьких термінів допоможе вам краще зрозуміти, які питання цікавлять користувачів. Відповівши на них, ви підвищите задоволеність своєї аудиторії. Наприклад, у нашому прикладі про велотренажери:

  • Домашній чи ні?
  • Яка система використовується?
  • Географія?
  • Популярні бренди?
  • Тип?
  • Інша

 

Використання термінів, що мають пряме відношення до освітлюваної темі, не тільки підвищує цінність тексту в очах пошукових систем, але і дозволяє поліпшити поведінкові метрики документа, і підняти ефективність просування. Дотримання такої стратегії, у підсумку, допоможе знизити фінансові витрати.

Синоніми ж збагачують ваш текст, полегшують його сприйняття, допомагають уникнути фільтра за спам в тексті. Підібрати синоніми можна, звернувши увагу на слова, підсвічені в пошуковій видачі:

За запитом «смобільний телефон» підсвічуються слова: мобільні телефони, мобільники і т.д.

Колонка «Запити, схожі на» в статистиці wordstat.yandex.ru також є гарною підмогою.

 

Не забувайте і про існування спеціалізованих словників синонімів. Але використовуйте їх з обережністю: пошукова система може не «знати», що слова зі словника є синонімами.

 

Пункт 3: активно використовуйте синоніми і спеціальні терміни відповідно до тематики документа.