Скільки соціальних посилань купувати?

Який же необхідний і достатній обсяг соціальних посилань, що дозволяє досягти цього результату?

 

Наше дослідження показало, що для отримання оптимального результату досить витрачати на закупівлю соціальних сигналів близько 5% посилального бюджету орендних посилань на проект. Саме така фінансова статистика сайтів, що показують найкращі результати. Соціальні посилання встановлюються назавжди, тому з часом вони накопичуються, і частка їх значно перевищує 5%.

 

Через те, що «роботу» посилань з соціальних мереж не можна оцінити звичними інструментами, у деяких склалася думка, що вони марні при просуванні сайту. Статистичне дослідження сайтів в нашій системі показало, що закупівля соціальних сигналів всього на 5% бюджету значно прискорює просування сайту і зростання ефективних показів. Ефективність такого вкладення коштів вельми вражаюча і досягає до + 200% в порівнянні з сайтами, які не використовують цих можливостей.

 

При цьому найбільшу ефективність посилання з соціальних мереж демонструють на нових проектах. Для таких сайтів отримання стартової маси соціальних сигналів особливо доречно.