Скоригований чистий прибуток "Яндекса" впала на 11% в 2015 році, виручка зросла на 18%

     «Яндекс» відзвітував про фінансові підсумки року: виручка компанії виросла на 18% (це більше власних прогнозів компанії), але скоригований чистий прибуток впав на 11% до 12,179 мільярда рублів, говориться в звітності компанії.

 

     Падіння скоригованого чистого прибутку в компанії пояснюють так само, як і в попередніх кварталах: великими рекламними кампаніями сервісів - Auto.ru, Яндекс.Маркет, яндекс.браузер, Яндекс.Таксі і інших, підтриманням зарплат розробників на міжнародному рівні і витратами на оренду московського офісу, рахунки за яких виставляються в доларах.

 

     Прес-служба «Яндекса» в коментарях з приводу звітності робить акцент на тому, що скоригований чистий прибуток у четвертому кварталі продовжує уповільнювати своє падіння (-8% в четвертому кварталі, -10% в третьому, -16% у другому, -12% в першому).

 

     Набагато сильніше скоригованої впала просто чистий прибуток компанії - на 43%. У пошуковику кажуть, що це падіння - паперове, викликане передусім зміною курсу валют.

 

     Виручка "Яндекса" виросла на 18% - до 59,792 млрд руб. У листопаді компанія прогнозувала зростання доходів на рівні 14-16%.

 

     Швидше за все - на 155% - виріс сегмент нерекламного виручки, з якої велику (але неназвану точно) частину займає виручка Яндекс.Таксі. Сегмент при цьому як і раніше займає дуже невелику частку всієї виручки - 2,6%.

 

     91,5% всієї виручки «Яндекса» приносить контекстна реклама. З них три чверті грошей припадає на рекламу у власних сервісах пошуковика і тільки чверть - на рекламну мережу «Яндекса».

 

     Всі рекламні сегменти пошукача скоротили свои Темпи зростання в порівнянні з попереднім роком. У компанії уповільнення темпів пояснюють загальною економічною ситуацією в країні.