+38 (099) 100-34-42 +38 (093) 775-85-55Порахувати вартість
Якщо ви отримали позитивний відгук, обов'язково виразіть подяку
Позитивні відгуки також потребують зворотного зв'язку. Адже клієнт не пошкодував часу і вніс свій невеликий внесок у формування позитивного образу компанії. Досить висловити подяку відповідним коментарем.
Приклад 1: персонал салону краси акцентує увагу на тому, що думки клієнтів допомагають покращувати якість сервісу (Рис. 4).
Приклад 2: робота з клієнтами нашої студії, в деяких випадках ми працюємо з клієном від п'яти і більше років
ВИСНОВКИ
Відгук на позитив працює на зміцнення емоційного зв'язку з клієнтом і мотивує інших користувачів звернутися до послуг компанії.