П'ять способів втратити клієнтів

Соціальні мережі дозволяють налагодити відкритий діалог з потенційними клієнтами, вислухати критику і побажання, і познайомити їх ближче з вашою пропозицією. Проте, один необережний крок в спілкуванні з клієнтом - і його лояльність для вас втрачена.

 

5 способів швидко втратити довіру клієнтів

Не виконувати обіцянки.

Ніхто з нас не любить пустих обіцянок. Якщо ви пишете, що «лайкнувши» якийсь ваш пост в Твіттері або Фейсбук, людина отримає якийсь бонус або знижку, то він дійсно повинен буде його отримати. В іншому випадку, клієнти дуже швидко втратять до вас лояльність і перестануть довіряти.

 

Ігнорувати.

Якщо клієнт дзвонить вам з питанням або залишив повідомлення, а ви не спромоглися відповісти йому, то такий сервіс природно розсердить клієнта. Таке ж відбувається в соціальних мережах, коли питання і прохання залишаються без відповіді.

 


Бути непослідовним.

Непослідовність дуже сильно відлякує клієнтів. Роблячи замовлення, людина хоче бути впевненою, що отримає його вчасно і йому не будуть пудрити мізки порожніми обіцянками. Приклад непослідовності в соціальних мережах - кинутий на половині блог, що відразу породить питання про легковажність і несерйозність ваших намірів.

 

Грубити у відповідь на критику.

Природно, що вас буде зачіпати залишений негативний коментар в блозі або групі, але це не привід влаштовувати публічні розборки з клієнтом. Такі діалоги відлякують не тільки незадоволених клієнтів, але і тих, хто просто зайде почитати відгуки.

 

Проявляти байдужість.

В даному випадку байдужість проявляється не скільки до клієнтів, а до всієї вашої діяльності. У соціальних мережах це може виражатися в бездумних і порожніх постах не по темі, довгих перервах між ними. Створюється враження, що ви закинули свою справу, і ваша аудиторія почне танути на очах.