Підвищуємо продажі інтернет-магазину в свята

У деяких сферах інтернет-бізнесу у святковий сезон можна зібрати прибуток від продажів у кілька разів більше, ніж за попередні місяці. Пропонуємо вам 15 цінних рекомендацій і порад, як підняти продажі під час свят.

  1. Безкоштовна доставка. На товари вище певної суми можна робити безкоштовну доставку, наприклад «При покупці від 100 $ доставка безкоштовно!»
  2. Знижки та подарункові сертифікати. Цей варіант підійде магазинам подарунків, які зможуть продавати сертифікат на суму 200 $ за 180 $.
  3. Цілодобова консультація. Сім днів на тиждень 24 години на добу.
  4. Крос-продажі. Наприклад, пропозиція купити аксесуар до гаджету зі знижкою.
  5. Час продажів. У свята найчастіше люди роблять замовлення в другій половині дня та ввечері.
  6. Email-маркетинг. Розсилка акційних і подарункових пропозицій під час святом непогано підвищить конверсію.
  7. Промо-коди. Клієнт може отримати знижку, ввівши в спеціальне поле промо-код, який він отримав в SMS або Email розсилці.
  8. Святковий дизайн сайту. Прикрасьте свій інтернет-магазин відповідно святу.
  9. Дисконт. Можна пропонувати дисконтні карти в обмін на гарні рекомендації та відгуки про ваш магазин.
  10. Святкові набори. Товари можна скомбінувати у святкові набори та комплекти, пропонуючи їх зі знижкою.
  11. Оплата і доставка. Подбайте про різні варіанти доставки і способи оплати, тому що вони можуть відрізнятися в різних регіонах.
  12. Онлайн-підтримка. Впровадити на сайт онлайн-консультанта, і у клієнтів напевно знайдуться питання.
  13. Зручна форма замовлення. Полегшіть життя вашим клієнтам: приберіть обов'язкову реєстрацію і непотрібні поля у формі заповнення замовлення.
  14. Термін дії акції. Обмежте термін дії знижок, акції та сертифікатів тривалістю святкових днів. Це стане стимулом для покупки товару за акційною ціною.
  15. Слідкуйте за конкурентами. Можете подивитися, що роблять конкуренти і перейняти деякі їхні ідеї і зробити їх ще кращими.