ПОБУДОВА ТРАФІКОВИХ ПОСИЛАНЬ

У пошуковому просуванні сайту, особливо під Google значну роль відіграють якісні зворотні посилання на сайт.

Але останнім часом за багатьма практичним спостереженням помітно, що якщо за посиланням ще йдуть реальні переходи, то вона передає на порядок більше ваги  сайту, що просуваємо.

Як же можливо побудувати на просувний сайт таке посилальне оточення.

Побудова трафікових посилань на сайт

1. Створення та розміщення статей

Перед тим як створювати статті під зворотні посилання, важливо визначиться з ядром запитів цих статей.

Наприклад:

- Брендові

- Середньо і низькочастотні

Кожна стаття обов'язково повинна бути як мінімум:

- 500 слів, краще більше

- Посилання або посилання картинка повинна бути на самому початку статті

- Стаття оптимізована під запити

- Наявність картинок

Після того як стаття створена - написана, потрібно її розмістити на авторитетний ресурс.

На перших порах краще всього вибирати такі ресурси:

  • - Тематичні
  • - Відвідувані (не менше 500-1000 осіб на добу, але залежить від тематики)
  • - Вік від 2-х років
  • - Швидка і нормальна індексація
  • - Доменна зона просувається регіону
  • - Хороший посилальний профіль (вихідних менше в 3 рази, ніж вхідних)
  • - Сайти не під фільтром

Це основні моменти, але в різних випадках можна застосовувати фільтри жорсткіше.

Розміщення статей

Розміщувати статті можна за допомогою сервісів:

  • - Miralinks.ru
  • - B2blogger.com
  • - Rotapost.ru
  • - Напряму

Де розміщувати залежить від завдань. Але якщо потрібен нормальний трафік без прокачування статей, то краще всього розміщувати на ЗМІ сайті. Дорого, але якщо підійти нормально, то віддача є.

2. Прокачування статей

Розмістити статті - пів справи, основне все за їх прокачуванням. Головна мета прокачування статей:

  • - ТОП по низько і середньочастотних запитах
  • - Відвідуваність по посиланнях зі статті на просувний сайт
  • - Трафік по зворотних посиланнях

Кількість таких статей залежить від завдань, а так само конкретності тематики сайту. За нашими спостереженнями, для мало конкурентної тематики вистачить з головою 15-20 статей, щоб отримати топ по середньо частотним запитам в конкурентній тематиці.

3. Вихлоп

Вихлоп такої схеми побудови посилань дуже простий і ефективний, а саме:

  • - ТОП основного просувається сайту
  • - Відвідуваність з пошуку основного просувається сайту
  • - Трафік по посиланнях на основний сайт зі статей інших сайтів
  • - Заповнення топа вашим брендом, сайтом

Уявіть таку ситуацію: у видачі пошукової системи з 10 результатів - 5-7 ведуть все одно на ваш сайт. Як на мене це дуже добре. Але як показує практика застосовна для низько і середньо частотним запитам. У цьому випадку статті виходять в топ дуже швидко і виконують своє завдання.

Віддача у вигляді трафіку з пошуку

Як бачимо по Google Analytics відвідуваність непогано так зростає, а посилань на сайт дуже мало. А саме:

Саме так виглядає плавне зростання посилань на сайт)

Існують і інші схеми побудови трафікових посилань на сайт, наприклад: Удар Шершня від Михайла Шакина, а так само інших, частину з яких обов'язково ми розглянемо в статтях на блозі найближчим часом. Головне використовувати це для ефективного просування і отримувати потрібні результати.