Партнери Yahoo звинуватили компанію в рекламному шахрайстві - розслідування CNBC . Частина друга

       Інший медіапартнер компанії заявив, що втратив кілька сотень рекламних партнерів через Yahoo. За його даними, у фірмі йому не змогли пояснити, як саме бренди зможуть скористатися «самопроголошеним контентом високої якості». Частина проблем полягала в технічних труднощах системи управління Yahoo, через що стало неможливим виконувати клієнтські запити.

 

     Два інших джерела, які співпрацюють з рекламним відділом Yahoo, вважають, що проблема криється в генеральному директорові компанії Маріссі Майєр, яка залишається аутсайдером в рекламній сфері через свого технічного бекграунду. За їхніми словами, з моменту приходу в Yahoo гендиректор так і не змогла виникнути в рекламний бізнес.

 

     Останнім часом компанія відчуває безліч труднощів - не тільки в рекламі. 6 січня видання Business Insider повідомило про те, що Yahoo збирається звільнити 10% своїх співробітників - переважно з відділів медіа-, рекламних платформ і департаменту по операціях, пов'язаних з Європою.

 

     Трохи пізніше The New York Times опублікувала новина про звільнення в 2015 році третини співробітників через політику Марісси Майєр. За словами анонімних джерел NYT, Майер втратила популярність серед 11000 працівників Yahoo, а моральний дух співробітників сильно впав.

 

     Погіршення стану справ в Yahoo стали активно обговорювати ще в листопаді 2015 року. Вже тоді опитування співробітників компанії показав, що команда більше не вірить в керівництво і в саму організацію. Чистий прибуток компанії в останньому кварталі 2015 впала на 8% в порівнянні з попереднім аналогічним періодом.

 

     У середині грудня інвестор Yahoo Ерік Джексон відправив раді директорів компанії презентацію з 99 сторінок, в якій пояснив, що потрібно зняти з поста гендиректора Маріссу Майєр і знайти нового керівника. У своєму листі він вказував на невиправдано великі суми, які компанія витрачає на пільги співробітникам, ділові поїздки Майєр і придбання сервісів.