Особливі аудиторії за інтересами Google Adwords

      Наприкінці минулого року Google представив оновлений інструмент з розширення охоплення в КМС по аудиторіях інтересів.

      Цей інструмент привабливий тим, що нам надана можливість трагетіроватся на списки відвідувачів, які зібрав Google Adwords за певними поведінковим параметрам.

      Є як готові аудиторії, так і можливість створити свою, під конкретний проект.

 

 

 

Щоб істотно підвищити охоплення за допомогою КМС використовуйте:


Аудиторії по інтересах: 

  •  Аудиторії відвідувачів, які цікавляться певною тематикою. Підходить для широкого охоплення ніши, в основному для підвищення впізнаваності бренду. Представлено близько 100 категорій. Використовувати такі аудиторії можна, але є варіант з більш конкретними розбивками.
  • Аудиторії зацікавлених покупців
  • Дозволить вибрати вже зібрані аудиторії відвідувачів, які за допомогою Google цікавляться продуктами або послугами, які схожі на ваші. Надано майже 400 найбільш потребуючих категорій, в яких, швидше за все, ви знайдете свою. Таргетинг на цю аудиторію може принести дуже хороший результат, обов'язково протестуйте ці аудиторії.

 

 

 


     Але що робити якщо підходящої під ваш проект аудиторії ні?
Розробники Google передбачили це і зробили можливість створити сою аудиторію.


Особливі аудиторії за інтересами


     Використовуйте їх якщо ви не знайшли підходящої в аудиторіях зацікавлених покупців або потрібно скомбінувати такі аудиторії.

 

 


     При створенні особливої ​​аудиторії вам можна вказати два параметри:
Сайти конкурентів або інші сайти, на яких можуть бути ваші відвідувачі. Важливо вказувати сайти, які представляють тільки потрібну вам тематику без відгалужень.
    Пошукові запити. Запити, які можуть вводити в пошуку потенційні клієнти.
Для отримання списку з більш цільовою аудиторією - ці параметри можна комбінувати. Також Google рекомендує використовувати мінімум 5 параметрів щоб більш точно визначити потрібні аудиторії. Далі вам буде надана інформація про аудиторію.

 

 


     Можна залишити створену аудиторію, а можна скористатися підказками і вибрати більш вузьку тему. У даному випадку можна просто вибрати аудиторію «Автомобільні колеса та шини» в аудиторіях зацікавлених покупців, і не таргетувати показ на інші аудиторії.
Якщо ви спробуєте створити свою аудиторію під якийсь специфічний запит, наприклад -infographics, таргетинг істотно звузиться.

 


 


     Для більш точного створення цільової аудиторії використовуйте списки ремаркетингу. Вони зберуть самих цільових відвідувачів. Додатково ви отримаєте схожі списки ремаркетингу.
Інструмент дуже хороший, і, безумовно, ефективний, але в ньому є деякі нюанси:
використання так званого «звуження» тематики не відсікає інших, непотрібних інтересів. Окрім показів цільовим користувачам, будемо багато показів «околоцелевим».
інструмент працює як ремаркетинг, тобто показує оголошення користувачам на сайтах, які вони відвідують. Це призводить до показу реклами на «цікавих» майданчиках, які потрібно моніторити і фільтрувати.
     

      Знайти майданчики з неефективним трафіком можна через Analytics
Джерела трафіку - AdWords - Таргетинг медійних оголошень AdWords.
Вибираємо вкладку «Місця розміщення» і далі «Automatic placements».

 

 


про замовчуванням в статистиці обрана «Зведення». Переукласти на «Використання сайту».
Дивимося час, які відвідувачі з майданчика проводять на сайті, кількість переглянутих сторінок. Якщо є підозрілі майданчики - фільтруємо їх в Adwords.

     У кожному разі варто спробувати попрацювати з такими аудиторіями. Відмінусувати погані майданчики або додатково націлити на потрібні майданчики. Можливо для вашої тематики така реклама буде дуже ефективною.