Освітній контент: ще один інструмент інтернет-маркетингу

Одне з основних правил контент-маркетингу - цінність і захопливість пропонованого матеріалу. Звичайно мета контенту - це продажі, але насамперед відвідувач повинен дізнатися від нього щось цікаве та корисне для себе.

Освітній контент, якщо він дійсно корисний, підштовхує відвідувача перейти на сайт в пошуках інформації. А якщо він ще й отримує відповіді на свої питання, то довіра до веб-ресурсу тільки зростає.

Освітній контент на прикладах

Розміщуючи подібний контент, можна комбінувати відразу декілька його видів. Наведемо приклади освітнього контенту:

  • Покрокові інструкції (наприклад «Як зробити самому сайт»)
  • Дайджести («10 способів зробити сайт», «топ-10 помилок при створенні сайту»)
  • Дослідження («Дослідження на тему ефективності просування сайтів»)
  • Огляди («Огляд можливостей CMS Wordpress»)
  • При чому, освітній контент - це не тільки текст. Сюди також входить інфографіка, аудіо та відео матеріали.
  • Освітній контент повинен бути:
  • Інформативним. Інформація повинна бути повністю розкрита, що б у відвідувачів не залишалося додаткових питань.
  • Вирішальним проблему. Цей пункт випливає з першого, адже відвідувач повинен не тільки бути зацікавлено вашою інформацією, але й вирішити свою проблему, що підвищить довіру до сайту і автору в рази.
  • Грамотним. Дуже важливо дотримуватися граматику, оскільки помилки в тексті сильно знижують довіру до інформації та компетентності автора.