Онлайн-опитування в інтернет-маркетингу

Онлайн-опитування - один з найважливіших інструментів інтернет-маркетингу. Опитування є основою досліджень в маркетингу, і його результати дозволяють вибрати найбільш правильну стратегію для просування бізнесу.
 

Проведення анкетування дає можливість:

  • Вивчити інтереси цільової аудиторії
  • Спрогнозувати прибуток і термін окупності проекту
  • Розвивати пропозицію в потрібному руслі
  • Чітко спланувати маркетинговий бюджет
     

Провести онлайн-опитування

Основним способом проведення онлайн опитування є створення анкети та її розсилання. Ефективне проведення опитування можливе в тому випадку, якщо слідувати певним етапам:

  1. Визначити мету опитування. Перед створенням анкети, потрібно чітко зрозуміти, яку мету ви хочете досягти - вивчити потреби, підвищити продажі або змінити попит. Кожна відповідь на питання має нести корисну для вас інформацію. Наприклад, дізнатися, який товар клієнти купують найчастіше, а яким майже не цікавляться.
  2. Скласти план опитування. Необхідно розробити послідовність питань в анкеті. Потрібно починати з найпростіших і поступово переходити до більш складних. Також краще уникати нелогічних і банальних питань.
  3. Сформулювати питання. Правильне формулювання питань має велике значення. Питання повинні бути конкретними і зрозумілими, і не містити загальних фраз типу «Чому ви купуєте в нашому магазині?»
  4. Придумати мотивацію. Щоб клієнти захотіли пройти опитування, потрібно їх як то мотивувати. Цьому можуть допомогти різні бонуси, знижки, акції та подарунки.
  5. Проведення онлайн-опитування - відмінна можливість вивчити потреби своєї аудиторії, а значить запропонувати клієнтам те, що вони із задоволенням будуть у вас купувати.