Огляд нововведень в Google AdWords за 2015 рік

     Рік добігає кінця, і s за традицією пропонуємо згадати, чим сервіс порадував користувачів за минулі 12 місяців.

 

Січень

 

     Початок року для Google AdWords було не найбільш насиченим подіями часом. Спочатку Сервіс закрив Загальну бібліотеку AdWords. Це сталося у зв'язку з появою різних додаткових інструментів, наприклад, розділ Бізнес-дані, або рекламних налаштувань, що дозволяють динамічно налаштовувати окремі оголошення або групи. Видалить Потім стало відомо про те, що команда Google AdWords дані по Автоматичним товарним цілям.

 

 Лютий

 

     У лютому користувачі отримали в своє розпорядження новий параметр у звіті по пошукових запитах AdWords - «Підрахунок слів в запиті». Також команда сервісу спростила відстеження інформації про кліки по оголошеннях, запустивши оновлені URL. А в кінці місяця Google AdWords повідомив про запуск автоматичного конвертера, який буде переводити банери на флеш в HTML5, щоб вони відображалися на мобільних пристроях і в браузерах, які не підтримують флеш.

 

Березень

 

     Березень був відзначений запуском програми AdWords для Android по всьому світу. Трохи пізніше команда Google AdWords представила офіційний список рекомендацій для мобільної реклами, які покликані підвищити її ефективність.

     А в кінці місяця співробітник команди Google AdWords для Джон Діоріо обрадував користувачів, повідомивши, що дані в акаунтах AdWords тепер оновлюються частіше.

 

Квітень

 

     У квітні на SEOnews відбулася Пряма Лінія зі Станіславом Відяєво з Google. Він відповів на запитання користувачів про Google AdWords.

 

Липень

 

     На початку липня Google AdWords Замінив цільові URL оновленими, поділившись інформацією про зміни у своєму блозі. Тоді ж Піт Майерс з Мос виявив новий формат оголошень Google під назвою Читати зараз («Читати зараз»).

     Пізніше Google запустив два нові інструменти управління ставками - рекомендації з вибору мети (мета відмови у рекомендації) і симулятор цільової ціни за конверсію (CPA Симулятор Цільова). А починаючи з 23 липня представники агентств і фахівці в галузі інтернет-реклами, що займаються управлінням мобільними рекламними кампаніями, можуть Пройти сертифікацію за мобільній рекламі в AdWords, успішно склавши іспити з Основ AdWords (AdWords) Основи та мобайлу.

     Зміни також торкнулися динамічні пошукові оголошення (DSA) - рекламодавці отримали в своє розпорядження ще більш ефективний спосіб досягти своїх клієнтів. Нововведення були додані і до звіту за показником якості ключових слів.

 

Серпень

 

     Починаючи з серпня 2015 року користувачі можуть вносити зміни до групи товарів (для Товарних кампаній), а саме додавати нові групи, змінювати або видаляти існуючі і коригувати ставки. А інструмент Редактор звітів, також запущений в кінці літа, дозволив рекламодавцям аналізувати дані за допомогою статей і діаграм.

     Додаток AdWords для Android піддалося деяким змінам. Так, наприклад, у ньому були виправлені помилки, а також розширено набір стовпців в таблицях.

     Товарні оголошення були доповнені новими автоматизованими доповненнями. Вони використовують дійсну інформацію, надану рекламодавцями в налаштуваннях торгового центру і фідах даних для автоматичного показу інформації про безкоштовну доставку або зниженні цін.

     Також у серпні були запущені розширення структурованих сніпетів, що дали рекламодавцям більше контролю над інформацією, яку вони хочуть бачити в описах своїх текстових оголошень.

 

Вересень

 

     У вересні командою AdWords був відключений показ флеш-оголошень в Chrome. Замість цього користувачам запропонували оголошення формату HTML5. Змінам піддався і стовпець «Конверсії», а в Моделях атрибуції AdWords з'явилися нові дані про вартість.

     Google AdWords вніс зміни і до Реферер рекламних кліків, що дозволило збільшити безпеку і надійність системи для користувачів.

     Трохи пізніше команда AdWords оголосила про запуск нового інструменту Замовник Матч, який дозволить рекламодавцям завантажувати список розсилки користувачів і зорієнтувати рекламу не тільки в пошуку, але й на YouTube і в Gmail.

 

Жовтень

 

     Починаючи з жовтня оголошення динамічного ремаркетингу в Google AdWords стали автоматично підлаштовуватися під всі види пристроїв. Звіти «Пошукові запити» і «Мінус-слова» з'явилися на вкладці «Ключові слова», надавши рекламодавцям доступ до інформації, яка підвищить ефективність кампанії.

     Також Google AdWords розширив настройки геотаргетинга, дозволивши кастомизировать оголошення на основі геопозіціі користувача і додав крос-девайсние конверсії в стовпець «Конверсії».

 

Листопад

 

     Кілька нових інструментів, запущених в листопаді, були покликані допомогти рекламодавцям оперативно проводити аналіз торгових кампаній і вносити коректування в ставки.

     Сервіс також оновив інтерфейс інструментів передпроглядання та діагностики оголошень, додавши вбудований браузер і зробивши його компактніше. Зміни не обійшли стороною керуючі акаунти Google AdWords - в них було додано два нововведення.

У «Групах товарів» була запущена нова метрика, що отримала назву «Відсоток отриманих кліків». Потім Google AdWords перевів всі кампанії Медійній мережі з оплатою на базі ПСК на нову модель тарифікації, що дозволяє платити тільки тоді, коли оголошення потрапило в поле зору користувача - «Ціна за тисячу показів у видимій області екрану».

Перероблена була і опція обліку відвідувань офлайн-магазинів - рекламодавці отримали можливість побачити, які ключові слова та групи оголошень генерують найбільшу кількість відвідувань магазинів.

 

Грудень

 

     Наприкінці року в сервісі з'явилися нові рекламні формати для установки додатків і три нові функції для звітів в AdWords, що дозволяють зробити процес призначення ставок більш прозорими, а внесення змін - своєчасним.

    Крім того, сервіс викотив Новий функціонал смарт Цілі, Котрий допоможе визначити найбільш якісні сеанси на сайті і оптимізувати Під них кампанію в AdWords.
Ми також запитали експертів галузі, які нововведення в Google AdWords за 2015 рік, на їх погляд, варто виділити.

     Клим Рижов, керівник відділу контекстної реклами, ФМФ:

 

Відсоток отриманих кліків

 

   "Новий показник покликаний наочно показати, де і скільки кліків рекламодавець Огляд нововведень в Google AdWords за 2015 годнедобрал. Це може стати в нагоді для залучення нових клієнтів і підвищення кількості продажів. Помітивши, що якась із рекламованих категорій недоотримує певну кількість трафіку, рекламодавець може внести корективи в налаштування кампанії. Це наочно, досить зручно і дозволяє агентствам продемонструвати клієнтам горизонти розширення. Однак Google AdWords до кінця так і не пояснила, як вираховується показник, і обмежилася загальною концепцією. В цілому вона звучить як відношення отриманих кліків до потенційного числу можливих. Система враховує всі аукціони, в якому брало участь ваше оголошення, а тому на ділі Найнижчий показник, як правило, говорить лише про заниженій ставці за клік. При налаштуванні рекламної кампанії можна не звертати уваги на коливання нового показника, якщо мова не йде про різкий обвал. У цьому випадку є сенс хоча б проаналізувати ситуацію. Цифра оновлюється раз на добу".

     Дані Google Analytics і загальний доступ до списків ремаркетингу в керуючому акаунті

     У Google AdWords в керуючих акаунтах (акаунтах Центру клієнтів) з'явилося два нововведення: можливість налаштувати зв'язок з Google Analytics і загальний доступ до списків і тегами ремаркетингу для застосування їх в керованих акаунтах. Перевагами нової функції стали можливість зв'язати всі акаунти за одну дію і зручне управління імпортованими транзакціями і цілями Google Analytics. ТАКОЖ стало простіше управляти списками ремаркетингу і Всіма Дані про вартість, експортованими з AdWords.

     Тепер масштабувати ремаркетінговие кампанії для КМС Google стало простіше. Можна створювати списки ремаркетингу і відкривати до них доступ прямо в керуючому обліковому записі. Також можна створювати списки на основі тега ремаркетингу рівня менеджера, а потім використовувати їх в будь-яких керованих акаунтах. Завдяки цьому не доведеться кожного разу заново позначати Сайт і працювати з різними списками в різних акаунтах AdWords. Списки з одного керованого аккаунта можна зробити доступними в будь-яких інших".