Новий Вебмастер аналіз основних нововведень. Частина третя

     Також можливе зібрати в одну групу всі вітальні запити і там вже з ними займатися.

«Сайт в пошуку» більше про аналітику просування взагалі. На титульному графіку представлена ​​динаміка сайту по показах, кліках, CTR. Перший час у верхньому перемикачі у користувачів не буде Груп, що не буде Вибраних запитів. Але будуть Популярні запити - це 3000 найпопулярніших запитів, які найчастіше показувалися по вашому сайту в пошуку протягом останніх трьох месяцев.Клікнув на назву запиту, інструмент представить докладну статистику по більш ніж 20 параметрами (надалі їх буде ще більше). Можна міняти деталізацію (по днях, по тижнях і т.д.).


    Практично всі вебмастера знімають позиції, Яндекс подумав над відповідним функціоналом. Тепер Яндекс сам вважає середню позицію. Сервіс аналізує реальні логи запитів в Яндексі - в результаті виходить чесне число, які вважається автоматично і кожен день.


Проміжні підсумки. Основні переваги Вебмастера

 

     1. Не потрібно окремо спеціально знімати позиції - сервіс робить це регулярно і автоматично.

 

Ви отримуєте чесну інформацію по показах, яку отримати досить складно.Працюєте з усім ядром сайту: у вас є можливість дивитися інформацію як за окремим запитом, так і відразу об'єднуючи запити в групи.

 

​      2. Дані з «перших рук»

 

     Ті дані, які дає Вебмастер, отримати навряд чи десь ще можна. Яндекс їх бере безпосередньо з пошукових логів, і вебмайстер отримує найчесніші дані.

 

      3. Зручно працювати з довгим хвостом і різними суміжними запитами


     Яндекс вміє підхоплювати всі покази вашого сайту в пошуку і вам про них розповідати.