Новий Вебмастер аналіз основних нововведень. Частина перша

     Сьогодні Яндекс запустив в публічне бета-тестування оновлений Вебмастер. Пару годин тому на четвертій Вебмастерской представники пошукача розповіли про чотири нові можливості Вебмастера.
Нова версія вебмастера знаходиться за адресою beta.webmaster.yandex.ru. Але перш ніж тестувати сервіс, пропонуємо вам ознайомитися з його новими можливостями.


                                                         1. Розділ «Порушення»

 


     В даному розділі розповідається, які порушення були зафіксовані за вашим сайтом. Зараз представлені 7 типів порушень:

 

  • розміщення SEO-посилань на інших сайтах (Мінусинськ)
  • розміщення SEO-посилань на своєму сайті
  • імітація дій користувачів пошукової системи

 

партнерські програми (пропозиція чужих товарів і послуг без власного контенту або додаткового сервісу)
наявність прихованого тексту з ключовими словами для пошукових систем
Запитальний спам (розміщення на сайті ключових слів не для відвідувачів, а для пошукових роботів)
переоптімізаціі.


     При виявленні одного з цих порушень в розділі з'явиться повідомлення з інформацією про можливі санкції. Головна прикраса розділу - велика жовта кнопка «Я все виправив». На кнопку може натиснути будь-який власник сайту, чиї права підтверджені в вебмайстрів. Після натискання кнопка знову активізується тільки через місяць. Тому переконайтеся, що все виправлено, перед тим як її натискати.

 


                                                 2. Перевірка сторінок на мобілопрігодность

 


     Слідом за Google в мобільному пошуку Яндекса з'явилася спеціальна мітка для сайтів, які адаптовані під мобільні пристрої. В даний час мобілопрігодность сайту на ранжирування не впливає! Однак у майбутньому Яндекс буде враховувати цей фактор. Саме тому з'явилася така можливість, як перевірка сайту на мобілопрігодность.

 


                                                                        3. Діагностика сайту

 


Зараз даний інструмент виявляє 21 одну проблему, з якими можуть зіткнутися вебмастера. Вони розбиті на 4 групи за ступенем серйозності проблем:

Фатальні - чреваті тим, сайт може випасти з пошуку, впасти в ранжуванні і т.д.
Критичні - проблеми, які не так швидко впливають на сайт, як фатальні.