Новий Вебмастер аналіз основних нововведень. Частина друга

    
                                                               4. Інструмент «Пошукові запити»

 


     Це найбільший розділ, в якому зібрано все, що може бути пов'язано з аналітикою сайту в пошуку. Нагадаємо, що такий розділ в вебмайстрів вже був, але він не користувався популярність і Яндекс його серйозно допрацював. Новий інструмент складається з двох розділів:

 

 

  1. «Сайт в пошуку»
  2.  і його підрозділ «Пошукові запити».

 

     «Пошукові запити» - відображає всі запити, за якими показувався сайт за останні 7-14 днів. По кожному із запитів представлена ​​наступна інформація: кількість показів на день, переходів на день, середня позиція і CTR. Також є можливість сортування запитів за уточнюючими фільтрам. Наприклад, можна відсортувати запити, які ведуть на конкретну сторінку, створити під них окрему групу. У даному розділі взагалі дуже багато можливостей по угрупованню запитів. Зупинимося на цьому докладніше.

 


     Що таке Групи і для чого вони потрібні?

 


     Групи створюються, коли вебмастер зробив який-небудь фільтр для запитів. Яндекс так пояснив причину створення цієї можливості:
     Коли ми створювали цей розділ, ми провели невеликий експеримент: взяли 2 пошукових бази (за вчора-позавчора і за минулий тиждень і позаминулої) і порівняли їх. З'ясували, що між двома базами, що йдуть одна за одною - всього 25% загальних запитів, інші 75% - унікальні, вони постійно змінюються, виходить такий великий хвіст запитів, з якими не завжди зручно працювати. Тому Групи потрібні саме для того, щоб аналізувати цей довгий хвіст запитів автоматично.
Наприклад, ви створили групу з фільтром «запити зі словом телефон», після цього всі ваші покази за запитами зі словом «телефон» будуть вважатися в рамках цієї групи, і ви зможете з ними працювати.
Ще приклад - у вас кілька розділів, просуванням яких ви займаєтеся. Ви створюєте під кожен розділ групу і у вас збирається статистика, ви зможете стежити за просуванням кожного, звітуватимуть керівництву.