Навіщо рекламі «реферальний хвіст»?

 

     Велика конверсія - це дуже круто. Однак на ділі її завжди недостатньо, тому у бізнесменів завжди переважає бажання збільшити конверсію по максимуму. Для цього збільшується бюджет на рекламу, вкладається все більше і більше коштів, використовуються інші методи. Але якщо це все не приносить бажаного результату, тоді ця стаття для вас.

 

Що вдає із себе «реферальний хвіст»?

 

     UTM-Мітки «реферальний хвіст» посилання потрібні для відстеження статистики, щоб дізнатися, з якою реклами прийшов клієнт. Використання реферальних посилань дозволяє не «зливати» гроші даремно. Ви зможете використовувати рекламу, як інвестиції, тобто не просто один раз витратити кошти і отримати клієнта, а мати точну інформацію про вартість клієнтів і розуміти, які рекламні майданчики реально працюють.

 

Можливі джерела переходів відвідувачів на ваш сайт:

 

  • запит в пошукачі,
  • група в соціальній мережі,
  • пряме посилання на сайт.

 

     UTM-мітки - це додатковий інструмент, стандартизований під контекстну рекламу і інші формати реклами. Це своєрідний стандарт для реклами в інтернеті. Адже є комп'ютери різних виробників: Asus, Samsung, Apple. Вони відрізняються по дизайну, операційним системам та іншим параметрам, намагаючись виділиться своїм продуктом на ринку. Але у всіх них є однакові usb-роз'єми. Це стандарт, про який домовилися виробники, щоб людям було зручно користуватися різними знімними пристроями (флешками). Вам не потрібно купувати 20 флешок, щоб знайти ту єдину, яка підходить вашому комп'ютеру. А адже до того, як ввели стандарт usb, такої зручності не було. І з utm-мітками аналогічна історія. Вони стандартизовані під будь-яку рекламу і використовуються, щоб відстежити ефективність як окремо взятого оголошення, так і всієї рекламної кампанії в цілому. Таким чином, ви отримуєте детальну інформацію про джерела трафіку.

 

     UTM-мітка складається з константи (елемент, без якого не буде обліку, наприклад, utm_source) і значення (слово, яке йде після знаку «=»). Розглянемо найпоширеніші UTM-мітки та їх можливі значення, вказані в дужках:

 

  • utm_source - рекламна система (yandex direct, vkontakte, google),
  • utm_medium - тип трафіку (cpc -оголошення, cpm - банери, email - розсилання),
  • utm_campaign - позначення рекламної кампанії (strizka - конкретний продукт, skidka50 - знижка),
  • utm_term - конкретне ключове слово.

     Значеннями можуть виступати як ті, які були наведені в прикладах, так і свої позначення. Головне, щоб ви розуміли, що вони означають.


Як працюють utm-мітки?

 

     Створити UTM-мітки можна вручну. Для цього потрібно на адресу сторінки, яку ви хочете відстежити, додати наведені вище параметри. Таким чином, ви зможете отримати корисну інформацію про відвідувачів сайту, що прийшли з того чи іншого майданчика і аналізувати свою рекламну діяльність.

 

Розглянемо простий приклад:

 

      Ваше рекламне оголошення посилається на сторінку: www.mysite.ru

 Припустимо, реклама, яку ви вирішили відстежити і розмістити в соціальній мережі vkontakte, представляє з себе оголошення про 50% знижки на товар.

 

     Тоді адресу цієї ж сторінки з реферальним хвостом буде виглядати так: www.mysite.ru/? Utm_source = Vkontakte & utm_medium = cpc & utm_campaign = skidka50 & utm_term = {keyword}
Якщо ви не хочете вручну створювати utm-мітки, то, наприклад, у системі LPTracker передбачений генератор позначок. Він дозволяє швидко, зручно і зрозуміло згенерувати мітки для рекламних кампаній. Після першого переходу, в статистиці, автоматично створюється рекламний майданчик, де відображається інформація про кліки, заявках, конверсії, оплаті і прибутку з кожного ключового слова. Крім цього з LPTracker, ви можете відстежувати ефективність не тільки рекламних оголошень, а й вхідних дзвінків. Функцією call tracking дозволяє визначати, з якою майданчика подзвонив вам клієнт, яке ключове слово він набрав в пошуковику, щоб знайти вас.

 

      Після проведення чергової рекламної кампанії, ми часто задаємося питаннями: наскільки була ефективна реклама? Який ресурс дав більше відвідувачів? Який вид реклами виявився найбільш дієвим? Щоб отримати відповіді на ці питання, варто подбати заздалегідь про подальшому аналізі. Саме маркування рекламних посилань послужить відмінним помічником в цьому завданні.