Навіщо потрібен твіттер

         Зараз, практично, всім відомий сервіс мікроблогінгу Twitter. За даними, узятим з Яндекс.Блогі, російськомовний Твіттер налічує близько 1642+ тисячі акаунтів. Багато хто активно і щодня використовують свій Твіттер-аккаунт, генеруючи в сумі понад 270 000 записів на добу. Однак, незважаючи на популярність цього сервісу, ряд користувачів мережі так і не дізналися, навіщо він потрібен? Але ж і справді, навіщо потрібен Твіттер? Давайте розберемося. Основні функції Твіттера - писати і читати з усіма витікаючими особливостями. Але відмінності його від тих же щоденників або блогів в тому, що все вже готово для використання і зібрана велика аудиторія, де можна знайти своїх друзів, завести нові знайомства, знайти інших відомих особистостей і постійно бути з ними в контакті. Ролі користувачів в Твіттері розподіляються приблизно так: 

  1.  Письменник. Ці люди рідко або зовсім не читають твіт-стрічки, а лише виконують функцію розповсюджувача новин, думок, бажань або (іншого) спаму. Часто який-небудь сайт автоматично відправляє в Твіттер свої новини з RSS-стрічки і більше сервіс ніяк не використовує, хіба що ще для массфоловінг. Слід зауважити, що на кожного письменника знайдеться свій читач, тому, такий рід діяльності у Твіттері вельми поширений. 
  2.  Читач. Такі люди пописували на твіт-стрічки інтересуемого їх "письменників". Часто їм зручніше використовувати Твіттер замість RSS або іншого виду підписки на розсилку. Тим більше, що читати можна не обов'язково одного автора, а створювати стрічки, або шукати за хештегом (наприклад, останнім часом актуально транслювати будь-який захід в твіттер через хештеги). 
  3.   Шукач. Так, Твіттер використовують не тільки для того, щоб писати або читати, а й для того, щоб шукати. Часто це використовується в бізнес-сфері і через Твіттер можна знайти партнера, роботодавця, здобувача, потенційного клієнта і так далі. 
  4.   Повноцінний користувач. Такий користувач поєднує в собі всі ролі і, будучи комунікабельним, використовує Твіттер у всіх його варіаціях і можливостях. Якщо раніше говорили, що Інтернет зближує людей, то зараз скоріше говорять Твіттер зближує людей.