Міфи про контент-маркетинг

1. Це дешево

Хороший контент не може коштувати дешево. При цьому левова частка витрат (2/3 бюджету) йде на оплату майданчиків, які дійсно читають і до матеріалів яких ставляться з довірою.

2. Досить зробити один раз

Робити публікації необхідно регулярно, хоча б по 5 матеріалів на місяць. З розміщених статей переходи можуть «тягнутися» ще кілька місяців, однак цього недостатньо для досягнення найкращого ефекту.

3. Зроблю сам

Вести контент-маркетинг без знання специфіки ринку і ціноутворення також складно, як і будь-яку іншу рекламу. Можна помилятися з вибором майданчиків та переплатити за розміщення. Якщо для проведення професійної кампанії у вас недостатньо коштів, можна робити публікації своїми силами на безкоштовних майданчиках (форумах, соціальних мережах), але ретельно відслідковувати якість матеріалів.

4. Заміна SEO

Методами контент-маркетингу неможливо отримувати сотні і навіть десятки якісних посилань на місяць. Це дуже дорого. Для посилального просування потрібно користуватися, наприклад, якісними біржовими, Статейного посиланнями і посиланнями з постів в соцмережах.

5. Обов'язкова наявність активного посилання в публікаціях

Контент - це в першу чергу інформація для людей, а не для роботів. Тому навіть при відсутності гіперпосилання можливі конверсії.

6. Потрібно розміщуватися строго на тематичних майданчиках

Попадання в тематику майданчика не завжди є гарантією успіху. Важливіше потрапити в інтереси аудиторії, оскільки одні й ті ж користувачі можуть відвідувати сайти з найрізноманітнішою тематикою. Наприклад, покупниця екстремального подарунка прийшла в магазин з Бебіблога.

Контент-маркетинг як «must have»

SEO та контекстна реклама довгий час залишалися міцною основою інтернет-маркетингу. Однак зараз, в умовах високої конкуренції, потрібна серйозна підтримка пошуковому просуванню бізнесу. Ця місія покладається на контент-маркетинг.

Авторські статті та відео здатні забезпечити:

  • природні посилання, вкрай необхідні в практиці SEO;
  • SEO-ефект і зростання позицій;
  • широке охоплення аудиторії і якісний прямий трафік;
  • «Хвіст» переходів з публікацій протягом декількох місяців;
  • впізнаваність бренду і лояльність клієнтів;
  • звичайно ж, продажі!