Контент-маркетинг: чотири важливі напрямки

Контент-маркетинг є одним з найефективніших інструментів для ведення бізнесу в інтернеті, а саме просування сайту і збільшення його трафіку. Існує кілька успішних напрямків у контент-маркетингу, працюючи з якими будь-яку маркетинг-стратегію можна зробити ефективною.

 

Блоги

В епоху цифрових технологій блоги являють собою одну з найпотужніших зброй будь-якого інтернет-маркетолога. Будь-який блог буде приносити плоди тільки в тому випадку, коли його контент буде дійсно унікальним і цікавим для читачів.

Вебінари

У сучасної маркетолога є широке поле можливостей і великий набір інструментів, і вебінар - один з них. Як вид динамічного медіа контенту, вебінар може стати ефективним інструментом залучення. Наприклад, якщо відкривати до нього доступ тільки за згодою отримання email-розсилки.

Дослідження

Публікація тематичних досліджень про ваш продукт значно підвищить інтерес користувачів до нього. Також відмінним варіантом будуть публічні відгуки, тобто приклади використання продуктів клієнтами.

Інфографіка

Більшість людей краще всього сприймає візуальну інформацію. Якісна інфографіка допомагає краще засвоювати статистичні дані і може вмістити в себе кількість інформації рівне есе з тисячі слів.