+38 (099) 100-34-42 +38 (093) 775-85-55Порахувати вартість
Не секрет, що аудиторія соцмереж вельми широка і різноманітна. За статистикою близько 72% платоспроможного населення проводить в соціальних мережах не менше 30 хвилин в день.
Щоб виділитися серед маси і зацікавити користувачів, можна скористатися одним дуже ефективним інструментом - провести конкурс!
Для проведення конкурсу краще скористатися найпопулярнішими соціальними платформами: Вконтакте, Facebook, Instagram, Twitter або Google+.
Як конкурс може допомогти в просуванні бренду?
Назвемо декілька причин, через які конкурс можна вважати дієвим інструментом інтернет-маркетингу та SMM.
Взаємодія. Конкурс дозволяє компанії широко взаємодіяти зі своєю аудиторією, розвиваючи зв'язок між брендом і ними.
Відмінний варіант взаємодії - конкурс з можливістю для учасників завантажувати фото і відео, особливо такий конкурс ефективний вході конференцій та інших заходів. З збільшення числа учасників у конкурсі, збільшується і взаємодія з брендом.
Заклик до дії. Конкурс в соціальній мережі дуже добре впливає на збільшення трафіку і конверсію сайту. Наприклад, заповнити форму на сайті і виграти приз.
Поінформованість. Заявити про себе потенційним покупцям допоможе конкурс у соціальній мережі. Познайомити аудиторію з вашою пропозицією і розкрутити бренд - все це можливо завдяки конкурсу, який буде цікавий і яким захочуть ділитися з друзями.