Компанії і зірки зможуть робити публікації прямо в результатах пошуку Google

     Компанія Google почала експериментувати з абсолютно новим форматом результатів пошуку - в результаті цей формат дозволить будь-якої компанії або знаменитості мати власну рекламну стрічку, вбудовану в пошуковій движок Google. Корпорація почала тестувати цю можливість в минулому місяці, дозволивши деяким кандидатам в президенти США публікувати зауваження з дебатів. По дизайну такі результати пошуку нагадують мобільні картки Google: на них можна або натиснути, щоб отримати більш детальну інформацію, або змахнути, щоб прибрати з поля зору.

 

    Зараз така можливість надається невеликим компаніям, а в майбутньому до неї повинні отримати доступ більші бренди і відомі люди. Зміни в пошуковому движку були виявлені пошуковим експертом Майком Блюменталь (Mike Blumenthal), який під час пошуку ювелірних магазинів в Буффало натрапив на рекламну публікацію місцевого продавця прикрас Andrew Jewelers. Натиснувши на одну з публікацій магазину, які разом виглядають як стрічка в Twitter, можна було відкрити окрему сторінку з текстом і фотографіями. Також є можливість ділитися з іншими користувачами такими публікаціями, але коментувати їх і відзначати як сподобалися не можна.

 

     Ця ініціатива нагадує новий продукт під назвою Google Posts, у якого вже є свій власний сайт. Однак компанія заявила, що вищеописана функція поки не має власної назви. Корпорація описує Posts як «експериментальний новий подіум Google», що дозволяє «спілкуватися за допомогою тексту, зображень та відео» прямо через пошукової движок. Поки Google Posts призначений тільки для президентських виборів США в 2016 році. «У майбутньому ми плануємо зробити його доступним для інших видатних постатей і організацій. Якщо ви зацікавлені, будь ласка, зареєструйтесь в листі очікування », - сказано на сайті.