Клікджекінг-фільтр Яндекса в дії: досвід PR-CY

     Пам'ятаєте, як 30 грудня 2015 Яндекс заявив, що сайти, які використовують клікджекінг, можуть ранжируватися нижче? І ось вже з'явилася інформація про перші постраждалих, одним з яких став сайт відомого SEO-інструменту PR-CY.ru.

 

     Як повідомляється в блозі PR-CY, сайт сервісу відзначив Новий рік під новим фільтром Яндекса, які борються з клікджекінгом. Практично по всіх ключам було зафіксовано падіння на 20-30 позицій. Серйозно скоротився і органічний трафік з Яндекса.

 

 

                 

 

     Платон Щукін дав наводку на проблему лише після другого звернення в тех.підтримку Яндекса. У відповіді фігурував клікджекінг і ймовірність його використання на піддомені audit.pr-cy.ru. Команда згадала про тестування сервісу InTarget і розміщенні його коду на зазначеному Яндексом піддомені. Код був видалений, Платон Щукін проінформований про це. В результаті після апдейта всі позиції PR-CY.ru на всіх піддоменах повернулися на колишній рівень.

 

    Історія вельми повчальна. Будьте уважні, використовуючи сервіси, подібні InTarget.

 

     Нагадаємо, клікджекінгом є створення на сайті невидимих ​​елементів поверх кнопок, форм, відеороликів і т.п. З його допомогою шахраї часто намагаються накручувати лайки і підписки в соціальних мережах.