Ключові слова та обсяг тексту

Всього два-три роки тому звичайне завдання з SEO-копірайтингу виглядало наступним чином:

Объем текста 2500 знаков
Ключевое слово 1 3 раза
Ключевое слово 2 2 раза
Ключевое слово 3 4 раза

 

Сьогодні вимоги до текстів інші: виріс попит на тексти для людей, в тому числі, на тексти, що продають. Але фундаментальні принципи текстового ранжирування не змінилися. Щоб документ ранжирувався за обраними ключовими словами, вони повинні в ньому бути присутніми.

 

Виникає кілька питань:

  • Яким має бути обсяг тексту?
  • Яка повинна бути щільність ключових слів?

 

Для відповіді на ці питання найпростіше скористатися безкоштовним текстовим аналізатором від Wizard.Sape.

 

Після порівняння аналізованого сайту і сайтів, які високо ранжуються за обраними фразами, система видасть точні рекомендації для кожної сторінки, що просувається з урахуванням всіх доданих для неї ключових фраз:

Результат аналізу - готові рекомендації для кожної сторінки.

 

Зверніть увагу на блок «Рекомендації». Саме він містить докладні вказівки про обсяг тексту, оптимізації кількості ключових фраз в тексті, в заголовках.

Проекти, що використовують рекомендації текстового аналізатора, зростають у середньому на 30% швидше за інших проектів у системі!

 

Важливе зауваження. Низька оцінка оптимізації документа в наведеному прикладі говорить про те, що більша частина рекомендацій системи проігнорована. Оцінка буде змінюватися в міру їх реалізації. Майте на увазі також, що текстовий аналізатор працює постійно, а ситуація в ТОП-10 динамічна. При наступному розрахунку оцінка оптимізації документа може змінитися, тому що змінився топ. Тримайте руку на пульсі і частіше звертайтеся до текстового аналізатору. Зрозуміло, виконуючи рекомендації системи, слід думати про свою аудиторію. Важливо не переспамити текст ключовими слова. Про це поговоримо далі.

 

Пункт 2: використовуйте слова і словоформи на сторінці відповідно до результатів текстового аналізатора.