Кейс: Вузька ніша жіночого одягу. Від 0 до 11000 відвідувачів в місяць

     Сьогодні у нас невеликий кейс у вузькій ніші жіночого одягу. Коли повністю молодий сайт пошту з нуля досить таки добре почав рости.

Даний кейс ще можна назвати: як обійти пісочницю Яндекса? Адже для дуже молодих сайтів не легко вийти в топ і отримувати цільової пошуковий трафік.

Початкові дані

Домен: 6 місяців, роботи щодо сайту практично не велися.

Контент / товари: Спочатку при запуску сайту кількість товарів на сайті було обмежено. Так як проект новий, то закупівля великого асортименту товарів відразу була дуже ризикована затія.

Вибрали пару надійних постачальників товару і закупили партію на склад. Як переваги була запропонована примірка товара в шоу-румі і можливість самовивозу замовлення. У процесі просування сайту асортимент товару розширювався.

Зворотні посилання: посилань на сайт практичні не було.

Внутрішня оптимізація: один з популярних движків інтернет магазину і доопрацьований шаблон.

Відвідуваність: 10 відвідувачів в місяць з пошукових систем.

Регіон:Україна

Завдання за проектом:

  • Збільшити відвідуваність сайту з пошукових систем
  • Збільшити продажі
  • Краще налаштувати аналітику
  • Рішення завдання
  •  

Для рішення даної задачі була проведена робота за наступними напрямками

1. Контент

  • були проаналізовані топові конкуренти в даній ніші на обсяг і тип описів до товарів
  • в підсумку на кожен новий товар
  • були зроблені унікальне опис для товарів
  • додані по кілька якісних фотографій
  • для всіх основних сторінок для просування ми регулярно перевіряємо унікальність контенту сторінки і періодично доводитися переписувати, оскільки при попаданні в топ контент сайту постійно копіюється іншими магазинами
  • на сайті ведеться блог по 2 статті на тиждень. Тематика статей і самі ключові фрази підбиралися на основі пріоритетних напрямків для клієнта. При цьому ми прагнули вибирати самі частотні, але при цьому не самі конкурентні запити. При розміщенні статей проводилася ручна перелінковка на сторінки категорій товарів (по 2-3 посилання зі статей) та до статті додавали фото. Такий підхід вже почав давати результат:

 

2. Сайт / структура

 

     Перед створенням структури сайту було зібрано обширне комерційне ядро ​​(фрази, які містять «купити»). Після цього разом з клієнтом на основі даного ядра та асортименту у постачальників створили структуру сайту. У процесі створення структури та розподілу пошукових запитів варто не забути додавати суміжні запити / категорії на одну сторінку, наприклад, ділові сукні, офісні сукні, сукні для офісу.
сайт був перевірений на максимальна к-ть можливих комерційних факторів. Майже всі нюанси, які ми знайшли були впроваджені.
     За допомогою Яндекс.Вебмастерса зробили більш привабливим і зрозумілим домен в пошуковій видачі Яндекса
З основних технічних моментів:

  • знайшли і наповнили корисні порожні розділи сайту
  • закрили порожні і не важливі сторінки від індексації (так як вони практичні не несуть корисної інформації для користувачів)
  • вирішили проблему з пагінацією і дублем першої сторінки

3. Посилання

 

При простановці посилань на даний проект основна увага звертали на такі нюанси донорів

  • тематика
  • відвідуваність
  • статті, в яких потенційно зможуть клікнути на посилання
  • упор на посилання з разовою оплатою

А також

  • був підключений крауд-маркетинг: посилання на відвідуваних тематичних сайтах / форумах / сервісах питань-відповідей
  • були підключені різні блогові платформи c аудиторією

Крім посилального ефекту, така стратегія дозволила отримати замовлення по переходах з таких майданчиків.

 

За анкорний складової:

протягом перших 10 тижнів в основній масі розміщувалися тільки безанкорние посилання: на головну 40% і на основні розділи 60%.

      Далі ми обережно почали підключити анкорні посилання. Підбір анкорів для посилань був за наступною схемою

намагалися брати ті анкори, які ще не використовувалися в просуванні
з максимальною частотністю і якомога меншою конкурентністю
близькі до топу


Динаміка посилальної маси має наступний вигляд:

 

 

Досить значне зростання посилальної маси з початку року, пов'язаний з активним підключенням крауд-маркетингу.

 

4. Результат

 

      У підсумку маємо щомісячне зростання, яке повино продовжитися і далі:

  • так як упор на посилання з разовою оплатою, то це дозволяє нам кожен місяць все більше і більше нарощувати посилальну масу
  • з часом проставлені посилання почнуть діяти з ще більшою ефективністю
  • ми маємо пікові значення трафіку в один з не сезонних місяців


Динаміка пошукового трафіку по місяцях

 

Динаміка пошукового трафіку по тижнях:

 


Динаміка пошукового трафіку по днях:


 

Динаміка по пошуковим системам:

 

 

На закінчення.

 

    Оскільки проект спочатку був дуже молодий і в порівнянні з конкурентами, у нас на сайті не так багато товарів, то ми вважаємо, що на виході отримали достатньо гарний результат від пошукового просування даного проекту.