Зміни в Google Analytics і Яндекс.Метрика в 2015 році

     Згадуємо, що додали в головні сервіси аналітики в цьому році.

 

Яндекс.Метрика

 

Головне - в травні вийшла з бета-тестування Метрика 2.0.

 

     Що нового:

 

     Карта з даними. Дивіться кількість візитів, відсоток відмов, конверсію, частку аудиторії заданої статі на карті світу і докладних картах Росії, України, Білорусі та Туреччини.

 

 

 


 

 

     Нові графіки на Зведенні. На віджет можна вивести кілька графіків одночасно. Щоб відобразити кілька метрик, виберіть режим «Метрики». Режим «Значення угруповання» дозволить вибрати метрику і угруповання і побудує графіки для декількох значень вибраного угрупування.

 

 

Конверсійні і ретаргетінговие мети. Вкладки з цілями з'явилися в налаштуваннях лічильника і в звітах.

 

 

 

 

     Звіти для інтернет-магазинів. Власники електронної комерції-сайтів можуть передавати в Метрику не тільки склад сформованого замовлення, а й перегляди товарних карток. З сервісом аналітики можна поділитися і категорією товару, його брендом і конкретним варіантом, даними про промокодом і партнерській програмі.

 

 

 

 

Дані для користувачів Яндекс.Директа. Звіт «Директ - витрати» показує вартість переходів по рекламних оголошеннях.

 

 

 

 

     Фільтрація даних. З середини травня в звітах Метрики відображаються пошукові фрази, за якими за вибраний період сайт знайшли не менше десяти унікальних відвідувачів.
Яндекс запустив нову Метрику для додатків - AppMetrica. Безкоштовний інструмент збирає в реальному часі інформацію про джерела аудиторії і аналізує її поведінку в додатку, фіксує помилки, з якими стикаються користувачі.

     Яндекс веде онлайн-курси, на яких навчають основам веб-аналітики. Кожен зможе зрозуміти, як працює сервіс Яндекс.Метрика, підключити та налаштувати лічильник на сайті, визначити цілі та аналізувати конверсії.

 

Google Analytics

 

     Що нового:

Розрахункові показники. Це користувальницькі метрики, створені на основі існуючих. Наприклад, для інтернет-магазину з'єднайте дані про дохід і користувачів в Г.А., отримаєте метрику Дохід з користувача (дохід на одного абонента).

 

 

 

 

Сміттєвий кошик. Дистанційні дані зберігаються протягом 35 днів.

 

 

 

Звіти по мобільним додаткам. Активні користувачі, когортний аналіз і LTV.

 

 

 

Конвертація валют. Вартість, КПК і ROAS переводять у валюту, використовувану в Google Analytics

 

 

 

 

Звітність для видавців. У Г.А. з'явиться розділ звітів видавець, до якої увійдуть звіти AdSense і Ad Exchange.