Збільшуємо ймовірність SEO результату

Запускаючи різні контентні і партнерські проекти в основному під пошуковий трафік, часто можна розчаруватися в результаті.

Давайте уявимо ситуацію

Ви купили відмінний домен під проект. Зробили на ньому крутий сайт. У якого хороший дизайн, структура, контент.

Ви активно працювали над внутрішніми і зовнішніми факторами більш ніж  півроку. Але результат ніякі.

Траплялося таке?


Це відбувається часто-густо. Що насправді сумно.

Потрібно просто визнати, що далеко не кожен домен буде добре лізти в топ і збирати трафік.

Навіть, якщо все робити як треба.

Сьогоднішня стаття може змінити ваш підхід до сайтів, які в основному виїжджають на пошуковому трафіку. Так як усім критично важливо отримувати результат, окупати витрати, отримувати дохід.

Але всього цього не буде без нормального цільового трафіку на сайти.

А тепер до справи!

 

1. Збільшуємо ймовірність

 

Для початку краще розглянути ще один приклад.

 

А) Як роблять в основному

 

  • реєструють домен
  • створюють сайт
  • наповнюють контентом
  • починають просувати

сподіватися на те, що почнеться динаміка і сайт потім вилізе в топ
Проходить деякий час, наприклад 3-6 місяців. А результату може і не бути.

Наприклад, так:

 

 


У чому ж проблема?

Далі йде час на вирішення проблеми, зміну підрядників. Але ситуація все одно не вирішується.
З нашого досвіду:

точну причину ніхто не знає
можливо навіть сам Google і Яндекс
але є домени, що не за яких розкладах не хочуть рости
які б стратегії до них не застосовувалися

Тому переходимо до нашого методу.

 

2) Як робимо ми для низки проектів

 

Це відноситься не до всіх проектів, але до тих, які спочатку заточені на пошуковий трафік і це їх основне джерело.

Процес:

  • реєструємо 15-30 доменів
  • домени в основному дропи з історією і якими то посиланнями
  • робимо 1 сторінку тексту
  • текст не більше 800-1000 слів
  • заточуємо як під рах, так і під нч
  • індексуємо домен
  • додаємо в сервіс перевірки позицій (я додаю в Rankinity)
  • дивлюся на ті, які полізуть

Детальніше:

 

А) Коли бачимо таке без будь яких дій

 

 

Б) Те, такий домен можна брати сміливо і просувати

 

Ми відразу бачимо що він лізе по ВЧ і СЧ запитам. А це дуже добра ознака, коли сайт по ВЧ і СЧ запитам потрапляє в ТОП 100.

 

 

На початковому етапі ви не робите:

  • просто на красивому бірюзовому домені
  •  заливаєте купу доменів
  • в результаті сильно збільшуєте ймовірність результату
  • що дозволяє отримати той же результат напевно і швидше

Схема проста як конструкція брухту

У підсумку, на початковому етапі витрати невеликі, але заощадити на такому можна значно менше.

 

За витратами:

 

  • бюджет на 15-30 доменів
  • час на складання семантики і ТЗ під текст
  • на 15-30 сторінок тексту
  • хостинг
  • трохи на знімання позицій

Більше  нічого не потрібно. Лише почекати від пару тижнів до місяця і подивитися які домени полізли.

За витратами - це сильно менше, ніж витрачати десятки тисяч доларів на проект, і потім розчаруватися в його результаті. З таким підходом зменшуються ризики невдачі.

 

3) Як мало хто робить

 

Можна піти трохи далі, щоб ймовірність ще більше збільшити.

А саме:

  • зробити все теж саме, що описано в пункті 2
  • тільки ще якийсь час прокачати посиланнями

Посиланнями прокачати акуратно. Тобто, не тупо валити прямим комерційним анкором. А використовувати нормальний анкор лист.


Навіщо потрібно ще качати зворотними посиланнями?

 

Основна причина, що у сайту може бути автоматичний фільтр, який не відображається в панелі Google або Яндекс.

Як зрозуміти, що є фільтр?

 

А) Сайт погано ранжирується по брендовому запиту

 

Зазвичай це назва домену, без доменної зони. Наприклад: seoprofy.

Ось приклад такої заглушки:
 

 

 

Де відразу можна зрозуміти, що домен особливо не полізе і у нього є якісь проблеми з пошуковими системами.

PS: і не важливо, що в домені може бути 3 ключових слова, якщо ви пишете їх разом і вони не ранжуються без додавання .com (або будь-який інший доменної зони в якій домен) - то швидше за все сайт під фільтром.

 

Б) Запити не лізуть вище 40 позиції

 

Коли сайт під фільтром за неприродні посилання. То це перша ознака.

Так само, таке може бути при автоматичному фільтрі, який не відображається в GWT.

Ось приклад:

 

СЧ і ВЧ запити, а коштують в топ 40 і нікуди не лізуть. При тому, що посилальне на них будуватися.

Якщо позиції не лізуть вище топ 40, то гарантія, що він під фільтром за посилання у Google.

В даному випадку вирішувати вам:

  • піднімати сайт, знімати фільтр, далі розвивати його і не факт що він швидко полізе
  • або забити і переключитися на домен, який напевно буде досить таки інтенсивно рости

Такі методи використовують ті, хто запускає пачками сайти по найцікавішим тематиками, щоб напевно отримати результат.

 

 

По суті, щоб запустити нам потрібно:

  • знайти домени з віком і невеликою кількістю посилань
  • скласти ядро ​​для головної сторінки
  • зробити тексти для кожної сторінки
  • запустити домен на хостингу
  • проіндексувати
  • Додати в проверялку позицій
  • трохи почекати = 1-4 тижні (іноді трохи довше)

якщо робити напевно, то ще прокачувати кожен домен посиланнями
Коли у вас перед очима картина пару десятків доменів по одній і тій же тематиці, то легше визначитися, на якому запустити нормальний проект.

Адже на успіх проект впливає не тільки стратегія і методи, але як показує практика, ще й карма домена. Яку повністю ніяк не перевіриш.

 

 

2. Як це все зробити - покроково

 

 

Ті, хто масово створюють сайти, і так знають, як можна автоматизувати даний процес.

Давайте розглянемо покроково, як таке робити і за допомогою яких інструментів.

Процес виглядає саме так:

 

A) Знаходимо доменні імена

 

Для того, щоб знайти вже використані домени я зазвичай використовую пару сервісів.

 

Чек лист:

 

  • заходимо в net
  • реєструємося
  • вибираємо доменну зону і параметри
  • дивимося доменне ім'я
  •  

Важливо

 

Нам часто задають питання: Чи не буде фільтра EMD від Google за таке використання доменів?

Це трапляється вкрай рідко. Зазвичай якщо в назві домену мінімум 3 найпопулярніших ключових слова під рах запит. Якщо використовувати 1 ключевік + ліве слово, або 2 ключевики в домені, то все буде нормально.

А саме:

заливаю як звичайний html, який можна створити навіть за допомогою звичайного блокнота
при у файлу є: title, description, h1, h2 і трохи списків (те що любить ПС зараз)
Можна задурити і натягнути шаблон. Але по суті сенсу в цьому немає. Так як нам важливо просто побачити динаміку по домену, не більше.

 

Г) Індексуємо

 

Для того, щоб проіндексувати домен:

  • Додаємо в Add URL
  • Якщо є Google Webmaster Tools, то там додаємо і натискаємо подивитися як бот
  • А далі чекаємо, або переходимо до наступного етапу.
  •  

Д) прокачується трохи посиланнями

 

Щоб побачити невелику динаміку, наприклад, попадання в топ 100 СЧ і НЧ запитів. Вам не особливо потрібні зворотні посилання.

Простий приклад невеликої прокачування:

 

 

Це динаміка по посиланнях з Ahrefs за останні 30 днів.

 

 

Для прокачування ми використовуємо в основному ті посилання, які можна проставити ручками:

форуми
камменти (ЗМІ, блоги)
Так само, в основному використовуємо тільки безанкорние посилання.

 

Е) Вирішуємо, як вчинити

 

Коли видна картина цих сайтів, а саме:

який поліз
а який ні
Ось проект, який трохи пробило по пошуковому трафіку:

 

 

Дані по semrush, оскільки поставили аналітику тільки пару днів тому.

На підставі тесту, приймаємо рішення, який активно просувати.

 

3. Не для всіх так

 

Не для кожного домена це так. А саме:

не кожен домен покаже динаміку за 1-4 тижні
деякі домени пробиває через 4-6 місяців реальної роботи над ним
багато дроп домени відразу можуть бути забанені, і ви це дізнаєтеся далеко не відразу, навіть, якщо ретельно перевірите
Ситуацій може бути дуже багато, але по факту такий метод підходить, якщо ви хочете напевно отримати результат в певній ніші. А не чекати незрозуміло чого, чого може і не бути зовсім. Якщо це стосується пошукового трафіку.

Як це можна ще зробити?

 

Простий приклад:

 

1) Аналізуємо топи

 

Останнім часом я це часто роблю за допомогою програми Market Samurai.

Дивимося топ за запитом:

Прикладаємо конкуренцію відразу на око за допомогою програми.


2) У цій же програмі генеруємо назви для доменів


Там є такий сервіс, який допомагає згенерувати варіанти доменів під сайти.
приклад:

Там можна сміливо підібрати домен для сайту за тематикою, причому дуже швидко.

Таке ми використовуємо для нових сайтів. Точніше для доменів, у яких немає історії.

 

3) Знаходимо дроп домени

 

Дивіться в пункті 2.1 вище. Там детально у відео все розписано.

 

В підсумку:

 

  • беремо частину нових доменів
  • частина з історією
  • заливаємо
  • і робимо все за тією ж схемою
  • Знаходимо ті, які полізли, після чого починаємо активно прокачувати сайт.

Важливо: новим доменам знадобиться більше часу, щоб показати яку або динаміку, якщо це частотні запити.

 

4. Як же поведінкові?

 

У даному методі все безпечно з простої причини:

коли сайт знаходитися в топ 30-90
у нього не трафіку
Основним завданням є те, щоб побачити той домен, який буде рости в потрібній ніші.

Як тільки він починає рости, ми одягаємо на нього гарний сайт. Після чого починаємо нормально просувати.

 

На закінчення

 

Даний метод підходить більше тим, хто займається просуванням своїх проектів і точно хоче отримувати вихлоп від пошукового трафіку.

На практиці таке відмінно доведено. А c останніми подіями пошукових систем, метод збільшення ймовірності SEO результату може стати must have.