Заспамленість

Кожен текст володіє статистичними параметрами, такими, як:

  • Обсяг
  • Кількість стоп-слів (стоп-слова ігноруються пошуковими системами, як позбавлені сенсу)
  • Кількість прикметників
  • Інша

 

Алгоритми ранжирування пошукових систем враховують ці та багато інших показників. Зупинимося на деяких, найбільш важливих.

Використання «словесного сміття»

Уникайте використання в текстах особових займенників, необ'єктивних оцінок, узагальнень і т.п. Взагалі, при вдумливому прочитанні, майже будь-яку пропозицію можна скоротити на третину без шкоди для змісту. Тут важливо не перестаратися: захопившись скороченням можна зробити текст ємним, але сухим, схожим на конспект. Для перевірки тексту зверніться до безкоштовного сервісу glvrd.ru.

Результат перевірки glvrd.ru вказує, де в тексті варто внести правки.

 

Перевантаженість документа ключовими словами

Копірайтери часто вставляють ключові слова за принципом «кашу маслом не зіпсуєш».

Важко читати текст, бездумно напханий ключами.


Пошукова система не може не відреагувати на подібну «старанність». І найчастіше ця реакція відгукнеться низькими позиціями в пошукових системах. До слова, наведений вище документ за запитом «велотренажери» знаходиться далеко за ТОП-50.

 

Дотримуйтесь рекомендацій текстового аналізу. Але якщо текстовий аналіз видав вам захмарну кількість ключових слів, зверніть увагу на наступні нюанси:

  • Чи не вибрані для одного документа різнотематичні запити?
  • Чи не використовуєте ви інформаційні запити для сторінок, що продають?
  • Чи немає на першій сторінці видачі документів з частим повторенням якихось слів (наприклад, прайс-листа з багаторазовим дублюванням найменування товару)?

 

Пункт 4: не вживайте стоп-слів і не старайтеся використати їх у ключових фразах.