Дуров: в найближчий рік чи два Telegram-у треба придумати бізнес-модель

     Павло Дуров, засновник Telegram, розповів, що його месенджер потрібно в найближчі пару років навчитися заробляти. Fortune.com пише, що Дуров відвів своїм проектом деякий час на подальше зростання, але нескінченно вкладати по мільйону доларів на місяць, з особистих коштів підприємця, в месенджер не вийде. Дуров розповів, що до нього зверталися відомі венчурні інвестори Кремнієвої долини, але впускати їх в капітал проекту Дуров не став.

 

     Замість цього Дуров розглядає Telegram, як платформу, де сторонні розробники могли б створювати власні сервіси і ділити виручку з власниками месенджера.

 

     Telegram безкоштовно доступний користувачам з літа-осені 2013 року і об'єднав зараз 100 мільйонів чоловік. За допомогою спеціального API до месенджер можна підключати «ботів» - ці служби відповідають на команди користувачів і, в теорії, можуть виконувати комерційні платні завдання або іноді показувати рекламу. Ще однією особливістю месенджера є «канали», тобто джерела повідомлень, що віщають відразу на безліч читачів. Це засіб нагадує максимально спрощене ЗМІ.