Дослідження: Як працює широка відповідність в Google AdWords

       Google AdWords використовує широку відповідність за замовчуванням для всіх ключових слів. Це означає, що оголошення показують по запитах з друкарськими помилками, синонімами, схожими словосполученнями. Так рекламодавці привернуть більше трафіку.

 

Команда AdWords досліджувала ефективність використання широкої відповідності. Метт Лоусон, директор з маркетингу Google, представив результати.

 

Методологія

 

 Довга пошукова фраза («long-tail» query) з'являється максимум 10 разів протягом досліджуваного періоду (28 днів у другому кварталі +2015).

  1.  Наведена статистика стійко відстежується протягом часу (засноване на дослідженнях 2013, 2014 і 2015).
  2.  Досліджували рекламодавців, які витрачають більше 20% на ключові слова із широкою відповідністю.
  3.  Дані отримали від рекламодавців, які відстежують конверсії в AdWords.
  4.  Всі показники базуються на конверсії за останнім кліком.

 

Висновки

 

     Акаунти, які вкладають більше 20% бюджету в ключові слова із широкою відповідністю подвоїли конверсію від довгих пошукових запитів.
Рекламодавці, які покладаються на точне і фразовое відповідності, спостерігають меншу конверсію по довгим запитам.

 

Більше 85% конверсій по довгих запитам припадає на ключові слова із широкою відповідністю.
Широка відповідність націлене на охоплення і збільшує цільову аудиторію, точне - зосереджує зусилля на групі користувачів.

 

Статистика включає дані по широкому відповідності і модифікатору широкого відповідності.

 

     Широка відповідність - найефективніша стратегія для показу реклами по довгим запитам. Дані по восьми вертикалях показали, що широка відповідність приносить більше конверсії по довгому хвосту, ніж точне, фразова відповідність і модифікатор широкої відповідності. Широка відповідність приносить половину всіх конверсій по довгих запитам, модифікатор широкої відповідності - 1/3, на інші типи доводиться 1/6 всіх конверсій.

 

Як використовувати широку відповідність

 

     Результати дослідження не означають, що вам потрібно перейти повністю на широку відповідність. Google рекомендує поєднувати його з більш суворим таргетингом.

 

     Сконцентруйтеся на верхніх рядках звіту «Пошукові запити» і додайте мінус-слова до фраз, які не приносять результату.
Комбінуйте широка відповідність і автоматичне призначення ставок.
Поєднуйте списки ремаркетингу для оголошень у пошуковій і широка відповідність для ключових фраз, які не працювали. Так ви охопіть людей, що відвідували ваш сайт.
Ще один спосіб охопити довгі запити - динамічні пошукові оголошення. Таргетинг автоматично змінюється в залежності від вмісту сторінок, що позбавляє від необхідності постійно оновлювати налаштування рекламних кампаній.