Динамічні пошукові оголошення Google Adwords

         Динамічні пошукові оголошення Google Adwords існують вже досить давно, але якось не користуються особливою популярністю у рекламодавців. Чому?

Динамічні оголошення можуть дуже добре спрацювати для інтернет магазинів та інших багатосторінкових сайтів, які добре оптимізовані під SEO.

Динамічні пошукові оголошення Google Adwords

     Чому можуть, а не спрацьовують? Тому що, якщо ваш сайт не структурований і не проіндексований Google, системі буде не просто підібрати інформацію для оголошень.

На деяких сайтах кампанії з такими типами оголошень показують чудові результати.

На деяких сайтах кампанії з такими типами оголошень показують чудові результати.

 

 

Трохи теорії

     Сенс динамічних оголошень - знизити кількість роботи при створенні великих акаунтів і отриманні додаткового релевантного трафіку.

Це автоматична генерація заголовка оголошення та цільового URL на основі інформації вашого сайту. Ви задаєте першу і краду рядки опису оголошення, решта система робить за вас як в SEO. Така собі комбінація SEO видачі з контекстної.

Переваги:

  • Все робиться автоматично. Раз налаштував і все працює.
  • Величезний додатковий охоплення. Ви можете виявити що деякі товари користуються гарним попитом, якщо вони не займають хороших місць в органічній видачі.
  • Довжина заголовка найчастіше більше ніж у звичайних оголошеннях.
  • Не впливає і не конкурує з звичайними пошуковими кампаніями. Якщо в акаунті є звичайні пошукові кампанії - пріоритет у них вище. І по потрібному запиту будуть показані саме вони.
  • Можна використовувати доповнення як для звичайних пошукових оголошень.
  • Ціна кліка і конверсії може бути нижче ніж у звичайних кампаніях. І за рахунок великого охоплення кількість конверсій може бути більше.
  • Недоліки

Сумніви або питання, які можуть виникнути за динамічними оголошенням:

  • Заголовки можуть генеруватися не найпривабливіші за змістом. Це все-таки автомат.
  • Оголошення можуть показуватися по не зовсім потрібних запитах. Щоб уникнути цього, потрібно аналізувати пошукові запити, які привели трафік на сайт, і мінусувати небажані.

     Як говорить довідка «Слід пам'ятати, що в динамічних пошукових оголошеннях використовуються цільові сторінки, розміщені в домені вашого сайту і внесення в пошуковий індекс Google.». Тобто якщо ваш сайт погано проіндексований - буде не дуже хороший результат, або сайт швидше потрапить в пошуковий індекс :)
Не підходить для маленьких сайтів або Лендінзі.
Особливості налаштування динамічних пошукових оголошень Google Adwords.

 

1. Вибираємо тип кампаній «Пошукова мережа» - «Динамічні пошукові оголошення»

 

 


2. Далі підключаємо свій сайт і вибираємо мову як на скріншоті

 

 

3. Якщо вам потрібно використовувати мітки в урлах, їх можна налаштувати тут:

 

 

Більш докладний опис тут

4. Створюємо оголошення

 

 

 

     5. Якщо ви використовуєте показ по всіх сторінках сайту - важливо робити оголошення загальними, щоб вони підходили під всі товари на сайті. Але конкретизація зайвою не буде, і бажано розбивати оголошення по групах і для більшої релевантності.
Але конкретизація зайвою не буде, і бажано розбивати оголошення по групах і для більшої релевантності

 

 

6. Тепер нам потрібно вказати які саме сторінки ми хочемо задіяти в рекламі
 

 

 

     Зробити це можна за допомогою цілей динамічної реклами. Можна вибрати всі сторінки відразу або використовувати ручну вибірку сторінок.

Категорії - Google сам створює категорії з вашого матеріалу і пропонує їх на вибір. Але в більшості випадком там немає готових категорій.

URL - вибираємо сторінки, які містять потрібний текс. Наприклад, назва категорії або бренду.

Заголовок сторінки - сторінки, в тайтли яких є потрібний текст.

Зміст сторінки - сторінки на яких є потрібний текст. Наприклад, картки або списки товару.

Для більш точної вибірки, мети можна робити складовими з 3х умов.

 

 

Також можна створити цілі для виключення деяких непотрібних сторінок. Такі мінус-цілі додаються в винятку.

Після того як цілі будуть створені і сторінки проіндексовані - буде показано відсоток охоплення на кожну мету.

 

 

Важливо

     Ключові слова використовуються тільки для мінусовки як звичним чином, так і через списки мінус-слів. Якщо ви не хочете показувати вашу рекламу по бренду -додайте його назву в список мінус-слів.
Не забувайте перевіряти запити, за якими переходять на ваш сайт.
Цікавою особливістю даного методу є те, що можна отримати не тільки багато релевантного трафіку за заданою ціною, а й багато конверсій.

     При цьому тимчасові витрати на налаштування в рази менше ніж при створенні звичайних пошукових оголошень. Якщо ви ще не тестували даний вид оголошень - раджу спробувати.