Динамічна вставка ключових слов

     Якщо Ви вирішили вести кампанії своїми силами, і може навіть пройшли або переглянули якісь курси по контексту обов'язково прочитайте цю статтю.

     Справа в тому, що мало хто з початківців рекламодавців, хоче морочитися і ділити запити на групи оголошень. Зазвичай створюється група, пишеться пару оголошень і додається купа слів, іноді дуже різних, які далі викликають покази не зовсім релевантних оголошень.

 

 

 

     Багато досвідчених контекстчікі, які робили аудити рекламних кампаній мене зрозуміють. Писати під всі запити окремі оголошення і розкидати все по групах довго, але ефективно. І краще так робити, але, якщо немає бажання або часу - є спосіб простіше. Скажу відразу - це не чарівна кнопка «Знизити бюджет - Підняти продажу», але багатьом може дуже добре допомогти.

     Щоб спростити роботу і підвищити ефективність оголошень використовуйте динамічні вставки ключових слів в оголошення. Динамічна вставка дозволяє вставляти ключове слово в будь-яке місце оголошення і більш точно показати 

відповідь на запит, що підвищить кликабельность (CTR) оголошення.

 

Як додати динамічну вставку Adwords

 

     Додайте в потрібне місце оголошення таку вставку {KeyWord: Ключове Слово}. Замість «Ключове слово» напишіть універсальний запит, який буде показуватися, якщо ключевік з вашого аккаунт не буде міститися по в оголошення за кількістю символів.

     Зверніть увагу на правила використання KeyWord. Залежно від малих або великих літер, вставка буде показуватися по-різному.

{KeyWord: Ключове Слово} = Ключове Слово

{Keyword: Ключове Слово} = Ключове слово

{keyword: Ключове Слово} = ключове слово

     Для прикладу покажемо, як і куди можна вставляти динамічну вставку і як вона буде виглядати в оголошенні.

 

 

 

     Зверніть увагу на відображуваний URL. У ньому не повинно бути пропуску. Замініть пробіл на «_» або на «-». Також, на відміну від передогляду, під час показу оголошення користувачеві самої формули не буде видно.

 

Як працює динамічна вставка Adwords

 

     При запиті «Купити Білого Кота» і наявності такого ж ключового слова, наступне оголошення буде виглядати так:

 

 

При запиті «Купити Білого Кота Київ» і наявності такого ж ключового слова, наступне оголошення буде виглядати так:

 

 

     При запиті «величезні руді коти купити дешево» і наявності такого ж ключового слова, оголошення буде виглядати також, як і шаблон. Ключове слово перевищило допустиму кількість символів і не влізло в заголовок оголошення.

 

 

Де можна використовувати динамічну вставку

 

- Для однотипних запитів, для яких можна створити універсальний шаблон. Важливо щоб всі ключові слова точно підходили під даний шаблон, інакше оголошення може виглядати безглуздо.

 

 

 

- Для запитів у вигляді артикулів, моделей і т.д. За умови, що ви ведете відвідувача на одну сторіночку або на згенерований пошук.

 

Скрізь, де це доречно і не суперечить описаному нижче.

 

Де не потрібно використовувати динамічну вставку.

- Коли у вас динамічна вставка на весь заголовок і ви використовуєте ВЧ запити з одного - двох слів. У такому випадку використання вставки не завжди доречно. Такі помилки можуть допускати навіть досвідчені рекламодавці.

- Реклама по конкурентах. Якщо ви використовуєте вставку і ключі з назвою конкурентів - не використовуйте динамічну вставку.

- Якщо у вас є ключові слова з помилками або неправильною мовою, які користувачі часто використовують. Такі оголошення бажано показувати без запиту з помилкою.

- Не варто вставляти запити з не логічною послідовністю. «Квартира купити Київ недорого»

- При рекламуванні товарів марок, які заборонили вживати свою назву в оголошеннях AdWords (Michelin, Nokia). За ключовими словами, з точною назвою таких брендів показів не буде. Можна використовувати написання кирилицею - Мішелін, Нокіа. Також можна додавати назва бренду у відображуваний URL без змін.

На закінчення

      Правильне використання динамічної вставки ключових слів Adwords дозволить вам скоротити час створення РК і підвищити CTR. Варіантів реалізації даної можливості - маса, все залежить від вашої фантазії.

     Тому, як мінімум звертаємо на динамічну вставку увагу. А як максимум, використовуємо її на практиці і отримуємо на порядок краще результат.