В ЯндексДиректе з'являться смарт-банери

     Яндекс.Директ починає тестувати смарт-банери. Це медійні оголошення з динамічним контентом, який формується з урахуванням інтересів користувача.
Наприклад, одній людині такий банер може запропонувати кавоварку, а іншому - фотоапарат.

 

     Смарт-банер призначений для реклами товарів і підійде більшості інтернет-магазинів. Він являє собою шаблон, куди автоматично підтягується інформація про якісь товарі з асортименту магазину. Товар вибирається персонально для кожного користувача. Для цього Яндекс аналізує, на які сайти він заходив, що шукав в інтернеті, які товари переглядав. Таким чином, один смарт-банер замінює тисячі звичайних. З його допомогою можна залучити нових клієнтів і повернути тих, хто вже заходив, але так і не зробив замовлення.

 

     Нові банери будуть розміщуватися на аукціонній основі з оплатою за клік. Рекламодавець зможе сам призначати ціну і платити тільки за потенційних клієнтів. Показуватися смарт-банери будуть в Рекламнії мережі Яндекса. У неї входять десятки тисяч сайтів різної тематики, у тому числі власні майданчики Яндекса, ukr.net, Сегодня.ua, ЛІГА.net, LB.ua та інші популярні ресурси. Після того як закінчиться етап тестування, смарт-банери будуть доступні для показу в Росії, Україні, Білорусі та Казахстані.

 

     За останній рік в Яндекс.Директе відбулося багато змін. Сервіс перейшов на нову модель аукціону, з'явилися нові можливості для залучення мобільного трафіку і реклами мобільних додатків. Нещодавно були запущені динамічні оголошення: вони створюються автоматично на основі аналізу сайту рекламодавця. З сервісу для розміщення контекстних оголошень Директ перетворився на рекламну систему з різними форматами. Це не тільки контекстна реклама, але смарт-банери і продукти для реклами в мобільних пристроях.