Відгуки як інструмент продажів

Коментарі до відгуків можуть працювати і як канал залучення нових клієнтів. Для цього потрібно моніторити майданчики не тільки за назвою своєї компанії, але і по найменуванню брендів, які є в її асортименті.

 

Приклад 1: ріелторська контора здійснює продажі квартир свого партнера - будівельної компанії. Співробітник агентства не упускає можливості запропонувати свої послуги на гілці форуму, де обговорюється новий житловий комплекс даного забудовника.

 

Приклад 2: представник автомагазину бере участь у дискусії в сторонній групі ВКонтакті, де обговорюється вибір конкретної моделі велосипеда. У коментарях він дає рекомендації і наводить посилання на цільові сторінки сайту магазину.

 

ВИСНОВКИ:

Варто відзначити, що можна шукати в мережі і згадки конкуруючого бренду. Наприклад, якщо конкурент не веде роботи з відгуками, а клієнти незадоволені його сервісом, в коментарях можна запропонувати їм свої послуги (звернутися з офіційного аккаунта або в особі замаскованого клієнта - агента впливу).