Види SEO оптимізації

Пошукова оптимізація сайту або SEO - процес, який здійснюється для підвищення позицій сайту в пошукових системах за цільовими запитами. Оптимізацію SEO можна поділити на три види, які відрізняються один від одного, залежно від методів, їх коректності та «легальності».
 

Біле СЕО (SEO)

 

Виды SEO оптимизации«Білу» оптимізацію проводять, строго дотримуючись чітких правил пошукових систем, намагаючись уникати будь-яких порушень.

 

Іншими словами, біле SEO не використовує способів штучного впливу на ранжування.

 

Варто сказати, що білого SEO в принципі не існує, оскільки оптимізація використовується для підняття позицій сайту, що і є штучним впливом.

 

Приклад: Ви проводите реєстрацію сайту в якомусь каталозі сайтів для отримання додаткового трафіку з нього. Але при цьому не купуєте посилання на нарощування посилальної маси. Томущо перше - не заборонено, а друге вже робити не можна.

 

Чорне SEO

Оптимізація, в якій використовуються всі штучні методи впливу на позиції. Це і покупка посилань, і створення мережі сателітів, і покупка відвідувачів на біржах трафіку.

 

Приклад: Ви реєструєтеся в десятках тисяч каталогів відразу. Реєстрація в каталогах не заборонена, але такий масивний автопрогон явно змахує на спробу обдурити пошуковик. Приріст посилальної маси різко зросте: санкцій не буде, але й користі теж буде мало. Проте зовсім незграбні методи типу створення дорвея (сайту з безглуздим набором ключових слів, які згенеровані автоматично), дуже швидко заганяти ваш сайт під фільтр.

 

Сіре SEO

Щось середнє між "білими" і "чорними" методами. Сірим SEO можна назвати все, що не входить в чорне.

 

Така SEO оптимізація і є найбільш використовуваною.


Приклад: Як і в білому, ви проводите реєстрацію в каталозі свого сайту, але трафік з нього вас приваблює тільки у вигляді наявності анкорного посилань. Реєстрація в каталогах не заборонена, але на обличчя спроба штучно вплинути на позиції сайту.