Важливі моменти в роботі з репутацією

1. Перше і найважливіше правило - не ігноруйте роботу з відгуками. Як мінімум, необхідно відповідати на питання, претензії і здійснювати підтримку клієнтів.

 

2. Багато відповідей можуть носити однотипний характер, тому можна використовувати скрипти для публікації ваших коментарів.

 

3. Не ставте позитивні відгуки, які були розміщені на замовлення. Вони легко розпізнаються і не працюють на формування лояльної аудиторії.

 

 

4. Проводьте моніторинг не лише за назвою компанії, але і по іменах співробітників. Приміром, для галузі медицини характерна поява відгуків про лікарів. Також можна перевіряти репутацію директорів і топ-менеджерів компанії.

 

 

5. Не допускайте хамства ваших співробітників по відношенню до клієнтів. Слідкуйте за манерою їхнього спілкування.