Аферисти в Мережі

      Поряд з розвитком ринку онлайн-торгівлі в Україні росте і електронне шахрайство.
Оператор Павло Дяченко став жертвою інтернет-шахраїв близько двох років тому. Тоді один з безлічі інтернет-магазинів пропонував ноутбуки по вкрай вигідним порівняно з ринковими цінами.

     «Вартість, звичайно, насторожувала. Однак сайт був пристойний, дівчина-консультант викликала довіру, а мій знайомий за кілька днів до цього без проблем придбав в цьому інтернет-магазині ноутбук. Тому я відкинув всі сумніви, зробив замовлення, оплатив його банківською карткою і став чекати свій товар », - розповідає Павло.


     Недобре він відчув уже на наступний день, коли сайт інтернет-магазину перестав працювати, а його телефони були відключені. До міліції Дяченко так і не звернувся, проте урок засвоїв надовго.


     Такий випадок, за словами директора з розвитку компанії Prom.ua Дениса Горового, далеко не рідкість в Україні. «На жаль, навіть репутація« надійного продавця »не завжди здатна вберегти покупця від шахрая. Найчастіше останні відкривають інтернет-магазин і якийсь час працюють «чесно», щоб збільшити кількість клієнтів. На ринку були випадки, коли продавці спочатку посилено працювали над репутацією, а потім збирали гроші і зникали », - каже Горовий.


     Саме приваблива ціна часто буває головною ознакою аферистів


     Як зазначає фахівець, саме приваблива ціна часто буває головною ознакою аферистів. При цьому в деяких випадках при покупці техніки, одягу або косметики товар таки можуть надіслати, але він виявиться дешевою китайською копією замовленого бренду.


     Справедливості заради слід зазначити, що з невиправданими очікуваннями можуть зіткнутися і покупці дійсно добросовісних інтернет-магазинів.


     «В минулому році я замовила барний стілець в одному з найбільших на ринку онлайн-магазинів. Отримавши його в відділенні Нової пошти, я принесла посилку додому, а розпакувати, виявила порвану сидушку. Після довгих сперечань з консультантами я все ж «вибила» заміну товару. Однак була змушена за свій рахунок оплачувати відправку бракованої продукції назад в магазин і нову посилку з новим товаром, внаслідок чого переплатила близько 100 грн. росповіла працівниця дитсадка Інна Брензей.