Аудит маркетингової активності у зв'язці з бізнес-показниками сайту допомагають зрозуміти природу успішних рішень і ключових помилок

      У ході проведення тестування, ви зможете побачити нові можливості для збільшення ефективності сайту, що дозволить запустити фічі, які на старті проекту були не видно або не очевидні.

      Попередній досвід - дуже цінне джерело інформації. Аудит маркетингової активності в зв'язці з бізнес-показниками сайту допомагають зрозуміти природу успішних рішень і ключових помилок. Можливість винести з досвіду висновки дозволяє поглянути на проект очима нових можливостей, а не набором проблем.

      На стадії тестування можна виявити недоліки первинних гіпотез, але це не допоможе зробити свідомо слабкий проект прибутковим. За своєю суттю, спліт-тестування - це тюнінг кузова, а не двигуна автомобіля. Налагоджений сервіс (як відповідають на дзвінки, як консультують, які рішення пропонують), якісні товари та гарантії, метрики довіри, зручність оплати, терміни доставки тощо. - Усе це становить «двигун» компанії, ключові зміни в якому знаходяться в області клієнта, а не агентства. Всі ці фактори задають базові показники: ритм приросту брендового трафіку (сарафанне радіо), коефіцієнт конверсії в замовлення, середній чек. Основні зусилля агентства спрямовані на зростання цих метрик, але зміни в рази можна зробити на 1 проекті з 30.